Tuesday, March 8, 2011

Mangsa kejadian.

Pada satu hari [hari rabu], haha ini adalah mngsa kjdian
Hari skolah kn hari rbu? Yaa, time tuh aku tk schl
so aku stay ja kt ruma. Ade la geng aku ney
ponteng ruma dea kn. Then wt kplaaa
Haha mknan dea abs kne sapu
Ballon/mokk adha ney knon/2 jge ruma dea
sbb ade yg gy pusat bndr ntah wt ape
aku pn tktwu laaa kn haha
blek tgk ruma dah mcm apee en. Haha
time ptg plak aku dtg, tgk mkk b'spaah!
Haa meng, ah afiy nd ah shaff
dorg wt kplaa mmg besar.
Mngsa kjdian name dea WAN MIKE
START STORY :

Wan M : Wey korg aku ade coky/2 byk tgk neyy
Meng : Haha eley ingt aku heran.
Ah Shaff : Kau sney aku nk satu babi!
Ah Afiy : Arh kau jgn mcm babi, aku nk jgak sneyy
aa bdoo sial kauu!
Wan M : HAA korg amk sorg satu jeh
Meng : Crapppp! Duhh aku nk due mmpos kau aa.
Ah Shaff : 'tergageeee'
Ah Afiy : Aku nk jgak babi! 'HAHA'

Stelah dpt sorg duee coky/2. Then Wan M naek ats tdooo,
kmudiaa meng, ah afiy nd ah shaff wt kpleee
mkn coky/2 tuh then kuyah/2 nddddd
ape korg nk twu? Plooop! Ludahhh kt atas syeling ruma
Haha jd laaa tahi cicak bhaha :D

Stlah bbpe minit Wan M turun.
Beliau bkate ' weyy, asl ttbe ade tahi cicak lak kt atas ney?'
adek daus yg bname fitry dtg. dea nek atas bdn sape ntaah
'wey neyy bkn tahi cicak babi, tkde itam putih pn? Haih.'
dea sentuh pstu bauuuu
'ney mcm lmbut/2 ehh tp bau dea mcm bau coky/2' haha
bdekak semo bdk dlm ruma tuh haha :D
Then, meng nmpk ade mknan atas tble mkn dea
meng mkn abs coky/2, kumuh then ludah kt lauk yg Wan M nk mkn sgt
kate nyee sdapppp sgt tuh enn HAHA
Dtg lg sorg mmbr Ah Afiy, Dappp! Dea pn nk wt jgakk
tp lg hebat bnde yg dea wt neyy tp kurg baek la kn
Haha! Dea cmpur kn satu air yg bcolor kuning ndd kluaa dr
mnusiaaa HAHA (Phm/2 laaa k)
HAHA dorg gaul/2 then nmpk laa mcm 
itam/2 lauk tuh haha 

Ptg tuhh, meng dtg. Bwk lappy nk men Virtual DJ.
HAHA tp tk jd maen laa oprate moto lak ptg tuh ade game ^^

Meng : Wan kau mkn abs lauk td uhhh?
Wan M : Ha'aa, babi korg dh mkn lauk akuu cb lu org!
Meng : HAHA (lalu t'sengeh)
HAHA ksian beliauu tktwu ape yg dorg wt kt lauk yg
Wan M mkn td haha bodo/2

GILA BABI BEDEKAK KORG MLM TUH AFTR D'CRTA BLEK. AHA :D

THE END OF STORY