Sunday, December 25, 2011

Miss It :)

Kerinduanku konvoi of the lastyear 2010!
Oky serious aku mmg rndu gila
konvoi lastyear dgn Arwah :'(
Hmm even ktorg bkn single rider
but now, aku bkn nk crte psl
konvoi lastyear la kn hihi^^

25 Dec 2011
Aku rase best plakk harini Haha :D
Yg lain dh grak, aku dgn wan jea tggl
Last/2 jmp kt lokasi yg tdak sbrpe jauh la kn
Haha hm sdey nye tkd cmre Paiseyy jea :/
Ndd guys nd girls
READ THIS
the sinopsis of the story here ;)

'suasana muram kegelapan dengan tiupan angin
ribut yang agak kencang,
membuatkan badan ku terhoyong hayang di
atas sebuah moto yang berdaftarkan JJF 30**.
Jalan berlekuk - lekuk dengan tar yang
megah kehitaman menarik seluruh genggaman tayar
motosikal yang kapasiti nya
hanya agaran 40% di atas muka bumi.
kelajuan membuatkan kami mengejar masa
dgn 3buah motosikal standard berlainan,
EX5 dan 2buah WAVE 125S dari
100 - 140 km/jam.
setelah penat runner cuaca pun dah membuatkan
badan kami penat dan mengambil keputusan
untuk berehat sebentar di hentian
Bandar Penawar pd waktu Asar.
selepas berehat seketika, sambung lagi perjalanan kami
dengan aksi yang agak merbahaya
kerana kami mengejar hujan.
sampai saja di tol terakhir,
kami berehat seketika kerana penat dan
enjin motosikal telah pun panas dan garing.
kembali ke pangkalan rumah dan meyaksikan
matrempit di lokasi biasa aksi merbahaya di keluar kan
oleh matmat disini'

Hahaii cmtuh la crte nyeee oky
The End
Haha time's up! Offl kbye
nty aku crte lagi oky geng? Hihi
Hope korg suke :P